Dagens helkroppspass!
Hej på er!

Vilken fin dag det är idag, solen skiner och man får nästan lite vårfeeling med 6 grader och solsken!
Idag efter jag lämnat Olivia på förskolan så gick jag hem och körde ett helkroppspass på 30 minuter! Tur Melwin är så snäll och nöjd! Det är såå skönt att ha träningspasset gjort för dagen iallafall. Nu har jag varit på ett litet möte kan man säga, så nu ska jag snart ge Melwin mat, dricka min första kopp kaffe för dagen, äta lite knäckebröd sedan blir det en skön dusch!!

Jag tänkte gå med Olivia till lekparken en stund efter förskolan, de är ju som sagt så fint väder!
Så får vi gå hem och fika och mysa lite för att sedan fixa mat och mysa med pappsen!
 
Jag tänkte dela med mig av dagens pass, så här kommer de;
 
Helkroppspass 30 minuter;
 
1. Rörelsekombo
2. Utfall från jägarvila
3.Fyrfotatap
4.Klockan höger
5. Klockan vänster
6. Vandra ut i armhävning
7. Sumoböj nagga
8. Planka step åt sidan
9. Superman
10. Varv 1; Press på knäna.
Varv 2;Ligga raklång touch hand och fot.
Varv 3;Ligg på rygg benen i 90 grader och gör små situps i luften hela tiden.
 
Jobba 40 sek per övning, vila i 10 sek.
Kör 3 varv!
 
Det var ett grymt pass där flåset kom snabbt och svetten rann, riktigt härligt!
 
Ha en fin Tisdag nu bästa ni!
 
Kramiizaar!
 
 
#1 - Enna

Underbart att vara ute i det fantastiska vädret :)

#2 - Emelie Andersson

Så duktig du är med träningen! Vädret är ju på topp och bara för att skryta lite såhär 3 mil bort från dig så har vi närmare 10 grader 😉😘 så roligt med lekplatsen en stund innan matlagning och myskväll! ♥️♥️

#3 - Celine

Grymt jobbat!

#4 - Beatrice

Låter som ett härligt gympass!! 😍

#5 - Pauline Hurtig

vad härligt!

#6 - Netti Starby

Vad härligt att du körde ett träningspass och jag längtar tills jag blir frisk nog att köra på igen. Kramis <3

#7 - Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Så skönt att göra något man gillar så där. Bra för kroppen också att få röra på sig 😊

#8 - Alice

Vilket bra pass, duktig du är! Och visst får man vårkänslor, här har det varit sol nu hela veckan, fantastiskt! <3

#9 - Jasmine

Heja dig som kämpar på med träningen!

(Sent) Svar: Tack så mycket för generösa kommentaren.

Kram