Grattis på fyra års dagen älskling!
Idag fyller vår fantastiska dotter 4 hela år! 
Stort stort grattis älskade Olivia! <3 
Jag är så stolt över att få kalla mig mamma till just dig! Du är så klok, rolig, mysig, kärleksfull och godhjärtad! Du vill alltid alla väl, och det är så viktigt för dig att säga att du älskar oss, gärna flera gånger per dag! <3 Du är så himla mån om din lillebror också, han hade inte kunnat ha en bättre storasyster som tar hand om honom så och ger honom sån kärlek som du gör! <3 
Du är så älskad och du växer mer och mer i våra ögon för varje dag som går! <3
Jag hoppas din fyra års dag blir som du ville, så tar vi massa kalasmys på lördag! <3  Jag älskar dig så oerhört mycket min fantastiska dotter <3

Som hon har längtat och räknat ner till denna dagen!! <3

Så idag blir det först äta en mysig frukost ihop, sedan ska hon till förskolan och bli lite firad där! Efter förskolan så ska vi mysa och åka och köpa McDonalds till middag, hon fick bestämma vad vi skulle äta! Och då valde hon McDonalds såklart! 

Sedan kommer hon få ett paket innan dansen och därefter kommer hela familjen åka och titta på hennes dans <3

Efter dansen så blir det raka vägen hem, äta lite födelsedagsfika och hon kommer få resten av hennes presenter! Sedan får hon ta en dusch och därefter tar vi kväll och förbereder inför sovdags! Känner jag henne rätt kommer hon tvärdäcka, haha! 

Det kommer bli en bra och mysig dag! <3

Nu kommer lite bilder på vår fantastiska dotter! <3
(null)

Kramiizaar!

#1 - petra

Stort grattis till 4 åringen och hon valde en bra middag tycker jag:) kram

#2 - johanna

Men vilka underbara bilder och grattis till henne <3

#3 - Emelie Andersson

Ni är så fina allihopa och stort grattis till fina Olivia! Hon är så snäll, fin mot alla och så kärleksfull. Det är tack vare er, tack för att jag få vara en del av ert liv! Ni är bäst, ser fram emot kalas!! 🤩🥰♥️

#4 - Jossu

Hoppas att Olivia fick en helt fantastisk födelsedag.

#5 - Alice

Vilket fint inlägg, och stort grattis till stora tjejen i efterskott! <3 Kram!

#6 - https://siliiins.blogg.se/

Men så fint!! Stort grattis till henne :)