Olivias första riktigt cykel <3
Hej på er finisar!

Jag ville ha detta i ett separat inlägg!
I Lördags när vi hade kalas för Olivia och mig så fick Olivia sin första riktiga cykel av sin gammelfarmor och gammelfarfar! 
Den är sååå fin, lila och turkos med en fin prinsessflagga och ett bra handtag för mig och Oskar att hålla i! Så nu blir det ut på promenader och lära Olivia cykla! 

Vår stora tjej, 4 år redan och har en egen stor fin cykel <3 
(null)
(null)

#1 - Netti Starby

Vad roligt att hon fick en ny cykel och barn lär sig alltid så fort med att cykla. Ha en fin helg. Kramis <3

#2 - Linnéa

Nämen åh, bara färgen får mig att vilja byta cykel - sååå fin 💎
Här är det bara fint, unnar mig en semester-fredag, långhelg… secondhand och tjejkväll med syrran ska hinnas med 🌸
Önskar dig en finfin fredag ❤️ kram

#3 - Emelie Andersson

Den är så himla fin! Vilka härliga åk hon kommer få med den! Jättefin färg också 🤩💜💜

#4 - Enna

Oh! Hon måste vara så glad ju :) Den är verkligen jätte fin!

#5 - ❥ Thereselinneaaa

Vad roligt för henne! Och så fin den är!

#6 - Yasmine

Grattis i efterskott till er båda! Tänk jag minns när du var gravid med Olivia och nu är hon redan fyra år, var har tiden tagit vägen?! 😊

#7 - Denise

Men åh vad roligt! Så fin 😍